.::Nieuws::.

16-05-2017

Graag horen we uw ervaringen met de GGz Praktijk.

We vinden het belangrijk dat mensen die een behandeling overwegen ervaringen horen van u die hier al in behandeling bent (of bent geweest?). We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met ons op papier te zetten en naar ons te mailen. We plaatsen het graag op onze website.

Alvast hartelijk dank,

Marga Bijma (m.bijma@ggzpraktijk.nl)

 

29-01-2017

Graag komen we in contact met regiebehandelaren in BGGz en SGGz die bij ons willen komen werken.

29-01-2017

Vanaf 6 december j.l. hebben we een nieuwe vestiging aan de Jansbuitensingel 13.

6-04-2016

De GGz Praktijk werkt vanaf mei 2015 in opdracht van de NZA (op verzoek van het Ministerie van VWS) mee aan een nieuwe bekostiging voor de GGz. Meerdere partijen werken samen om te komen tot deze nieuwe bekostiging.

18-01-2016

In januari 2016 starten twee Gz psychologen met de opleiding tot klinisch psycholoog.

1-09-2015

GGz Praktijk en Vriend GGZ hebben gezamenlijk het initiatief genomen voor het Buut Vrij project in Arnhem. Het project bestaat uit een netwerk (poule) van geschoolde, ervaringsdeskundige burgers die op aanvraag of afroep worden ingezet ter ondersteuning van kwetsbare Arnhemse burgers (met psycho/sociale en/of psychiatrische problematiek) en hun mantelzorgers.

2-01-2015

Q aan Z. Nu is Quality aan Zet. Maar ook; nu bent u aan zet!

1-01-2015

Heb u last van lichamelijke klachten die na grondig onderzoek niet of onvoldoende medisch verklaard kunnen worden? Bestaan uw klachten langer dan 6 maanden en belemmeren ze u in uw dagelijks functioneren? In dat geval spreken we binnen de gezondheidszorg over SOLK: somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijke klachten.



HKZ certificering HKZ certificering

Ik heb een opmerking of klacht. Waar kan ik terecht?

Wij vinden het belangrijk dat je het ons laat weten als je een opmerking of een klacht hebt over de behandeling, handelwijze of bejegening door onze medewerkers. Daarvan kunnen wij leren en krijgen wij de kans het beter te doen!

Wat gaat goed en wat kan beter?

We horen graag of je tevreden bent over de zorg die wij bieden. We onderzoeken dit met behulp van vragenlijsten bij iedere client die de behandeling afrondt bij ons. We verzamelen deze gegevens en nemen die met grote zorg door, zodat we er van kunnen leren.

(On)Tevreden? Laat het ons weten!

Heb je een opmerking over onze hulpverlening? Laat het ons weten! Van jouw mening leren wij en daarmee kunnen we de zorg verbeteren. Natuurlijk vinden we het net zo fijn te horen als je tevreden bent of dat je ontevreden bent. Stuur ons een mailtje (info@ggzpraktijk.nl) of schrijf een briefje en geef dat af bij ons.

Klachten?

Het kan ook gebeuren dat je een klacht hebt over onze diensten. Om een klacht goed te kunnen behandelen is het belangrijk dat je ons vertelt welke klacht je precies hebt.

Je kunt een klacht het beste eerst bespreken met de betrokken behandelaar. Ben je na dit gesprek nog niet tevreden? Of is de klacht nog niet opgelost? Stuur dan een mail naar klachten@ggzpraktijk.nl of bel ons via ons algemene telefoonnummer 026 370 98 22. Je krijgt per omgaande bericht. Je kunt ook rechtstreeks terecht bij Jan Tenback, je vindt hem vaak achter de eerste deur rechts als je binnenkomt. Hij is onze klachtenfunctionaris en tevens bestuurder van de Stg GGz Praktijk. Hij kan je klacht met je doornemen en samen met je kijken hoe dit op te lossen.

Bij het behandelen van een klacht gaan wij uit van de klachtenregeling van onze organisatie. Deze klachtenregelingen vind je hieronder.

Klachtenreglement 1nP: Klik hier

Klachtenreglement GGz Praktijk: klik hier

Kom je er samen niet uit of wil je rechtstreeks een klacht indienen zonder bemiddeling van de klachtenfunctionaris?

Je kunt altijd rechtstreeks een klacht indienen bij de beroepsorganisatie waar je behandelaar is aangesloten. Je vindt deze hier. Klik op de namen voor de informatie over de beroepsverenigingen.