Ik heb een opmerking of klacht. Waar kan ik terecht?
Wij vinden het belangrijk dat je het ons laat weten als je een opmerking of een klacht hebt over de behandeling, handelwijze of bejegening door onze medewerkers. Daarvan kunnen wij leren en krijgen wij de kans het beter te doen!
Wat gaat goed en wat kan beter?
We horen graag of je tevreden bent over de zorg die wij bieden. We onderzoeken dit met behulp van vragenlijsten bij iedere client die de behandeling afrondt bij ons. We verzamelen deze gegevens en nemen die met grote zorg door, zodat we er van kunnen leren.
(On)Tevreden? Laat het ons weten!
Heb je een opmerking over onze hulpverlening? Laat het ons weten! Van jouw mening leren wij en daarmee kunnen we de zorg verbeteren. Natuurlijk vinden we het net zo fijn te horen als je tevreden bent of dat je ontevreden bent. Stuur ons een mailtje (info@ggzpraktijk.nl) of schrijf een briefje en geef dat af bij ons.
Klachten?
Het kan ook gebeuren dat je een klacht hebt over onze diensten. Om een klacht goed te kunnen behandelen is het belangrijk dat je ons vertelt welke klacht je precies hebt.
Je kunt een klacht het beste eerst bespreken met de betrokken behandelaar. Ben je na dit gesprek nog niet tevreden? Of is de klacht nog niet opgelost? Stuur dan een mail naar klachten@ggzpraktijk.nl of bel ons via ons algemene telefoonnummer 026 370 98 22. Je krijgt per omgaande bericht. Je kunt ook rechtstreeks terecht bij Jan Tenback, je vindt hem vaak achter de eerste deur rechts als je binnenkomt. Hij is onze klachtenfunctionaris en tevens bestuurder van de Stg GGz Praktijk. Hij kan je klacht met je doornemen en samen met je kijken hoe dit op te lossen.
Bij het behandelen van een klacht gaan wij uit van de klachtenregeling van onze organisatie. Deze klachtenregelingen vind je hieronder.
Klachtenreglement 1nP: Klik hier
Klachtenreglement GGz Praktijk: klik hier
Kom je er samen niet uit of wil je rechtstreeks een klacht indienen zonder bemiddeling van de klachtenfunctionaris?
Je kunt altijd rechtstreeks een klacht indienen bij de beroepsorganisatie waar je behandelaar is aangesloten. Je vindt deze hier. Klik op de namen voor de informatie over de beroepsverenigingen.